Waar ga ik je mee helpen?
Een kennismaking om mee te beginnen, live en onder genot van een kopje koffie (of thee als mijn dagelijkse cafeïne quotum al bereikt is). Het is voor mij super belangrijk dat wij op dezelfde golflengte zitten en eenzelfde energie hebben.
Tijdens dit gesprek gaan we vooral ook inventariseren waar je me voor nodig denkt te hebben. Sparren en afstemmen. Zoek je puur en alleen een copywriter? Wil je dat ik meedenk als content marketeer? Wat mis je? Wat heb je nodig? Zoek je tijdelijk een paar extra handen en hersenen voor je project? Wil je je website updaten met krachtige copy?
Ook randvoorwaarden zoals hoe we gaan communiceren, welke faciliteiten er nodig zijn (denk aan een prettig werkend CRM om in samen te werken) en tarieven komen uiteraard aan bod.

Content Marketing
We bepalen een content strategie als basis voor de marketing van je product of dienst. Zonder trucjes of goeroe wijsheid, maar met logisch nadenken bepalen we hoe je meer conversie gaat bereiken terwijl je dichtbij jezelf blijft als ondernemer.
Hoe?
1. Ik maak kennis met je onderneming en we sparren over het plan van aanpak.
2. Ik maak een contentplanning.
3. Ik schrijf de content en laat je natuurlijk meelezen voor het online komt.
4. We monitoren en blijven sparren over de voortgang.
Website copy
Maak je oude website weer up to date met nieuwe teksten, in drie fases.
* Als je wil kan ik ook zorgen voor updates van je website, webshop inrichting, opzet en inrichting van een online leeromgeving of het inrichten van een online Agenda Tool.
Hoe?
1. Ik maak kennis met je onderneming en we sparren over de boodschap die je wil vertellen en uitstralen.
2. Ik maak een kader opzet.
3. Ik schrijf de content en laat je natuurlijk meelezen.
4. Ik plaats de nieuwe teksten op je website en pas de lay-out aan conform afspraak (waar nodig).
Copy
Losse projecten zoals:
– Schrijven en redigeren van blogs
– Schrijven van artikelen
– Redigeren van emails, Ebooks, presentaties, verslagen, rapportages of documenten
– Vertalingen Ned – Eng – Fra
Hoe?
1. Ik maak kennis met je onderneming en we sparren over de copy die je nodig hebt.
2. We stemmen de voorwaarden af.
3. Ik voer de opdracht uit conform afspraak.
Project management
Er is weinig niet in een project-jasje te gieten, dus hier zou theoretisch alles bespreekbaar kunnen zijn. De gemene deler is dat ik overzicht creeer en beheer, planning verzorg en uitvoer in afstemming met jou of jouw collega’s.
Hoe?
1. Ik maak kennis met je onderneming en we sparren over het project dat je wil uitbesteden.
2. We stemmen de voorwaarden af en ik maak een projectplan (zo beknopt of zo uitgebreid mogelijk).
3. Ik voer het project uit en houd je wekelijks op de hoogte van de voortgang. Als je het prettig vindt, werk ik vanaf je kantoor (mits de reisafstand dit toelaat).
Je gaat pas zien wat het je oplevert, als je het door hebt
Groei
Krijg weer ruimte om grote lijnen uit te zetten dankzij het aan mij overlaten van alles wat met copy en content te maken heeft of door extra handen en hersenen toe te voegen aan je project(en).
Focus
Breng je aandacht terug naar je core business dankzij het uit handen geven van tijdrovende klussen.
Efficiëntie
Bespaar geld door werkzaamheden efficiënter en sneller te laten uitvoeren door een gedreven aanpakker.
Capaciteit
Maak gebruik van extra capaciteit op afroep, zonder vast loonkosten en met flexibele inzetbaarheid.