Koppie Copywriter voor Strategische Marketing Content
Herken jij jezelf hierin?
Op en top energieke, enthousiaste en gedreven ondernemer.
Je bent goed in wat je doet. Altijd in ontwikkeling, voor jezelf en je bedrijf.
Ziet overal kansen en hebt een niet te stillen lekkere trek (honger) naar dynamiek: projecten die je uitdagen, nieuwe plannen, creatieve ideeën.
Je houdt graag zelf alle ballen in de lucht, maar zou wel meer rust ervaren wanneer iemand er af en toe een paar voor je opvangt. Mits je er op kunt vertrouwen dat het goed gebeurt.
Want als je eerlijk bent, loop je achter de feiten aan. Je hoofd loopt over met to-do’s. Je zou het liefst met je contentmarketing aan de slag gaan, maar je weet niet waar je moet beginnen. Je website is sinds de start van je onderneming ook wel een aan update qua teksten toe. En voor een aantal projecten zou je best wat hulp kunnen gebruiken. En laat hulp vragen nou net niet je sterkste kant zijn. Want je bent ondernemer, zelfstandig. Je kunt het beter snel even zelf doen. Liefst wel, want dan gebeurt het precies op jouw manier.
Eigenlijk wil je geen tijd kwijt zijn met debriefings, overzichten maken, je website vernieuwen, werken aan je eigen online content. Al die werkzaamheden die wel nodig zijn om te blijven bouwen aan je onderneming. Kon je maar gewoon je hoofd leeg kletsen tegen iemand die vervolgens in actie komt!
Dankzij jouw talent voor creatief denken, kansen zien, enthousiasmeren en verbinden, ben je succesvol. Dankzij mij wordt niet alleen je content weer passend bij je boodschap, maar komt er ook een strategisch marketingplan of worden je projecten overzichtelijk aangepakt en uitgevoerd. Van chaos naar structuur, van stress naar rust. Zodat jij in jouw volle energie kunt blijven functioneren. Jij jouw talent, ik het mijne.
En het mooie is, ik ben ook ondernemer, ook ambitieus en ik denk graag verder dan mijn neus lang is. Stel je voor dat iemand jou op de achtergrond ondersteunt en tegelijkertijd naast je staat. Een teamspeler met eenzelfde mentaliteit die niet bang is om kritische vragen te stellen, zodat jouw onderneming kan blijven groeien in efficiëntie!